torsdag 29. april 2010

Alle snakker om været

Ei lita oppsummering av det som har skjedd her nå:
Jobbet to uker på Radio Tromsø og stor koset meg der. Jobbet mye med lyd der som jeg var mest interessert i når jeg søkte om praksis plass der. Og i morgen skal jeg ha fremføring på skolen om hvordan det var jobbe ute, gruer meg litt til det.

Har lest på alt to av de veldig få bloggene jeg følger med på at det klages på været her i Tromsø, at det ikke skal snø nå på våren og det er snart Mai og alt. Men vi leve jo i et veldig nordlig strøk i forhold til Oslo for eksempel, så hva annet er det å forvente :P
Jeg har ikke noe imot at det snør i Mai siden jeg elsker snø og kalde vintere. Sommer er jo fint det også men synes ikke vi får det varmt nok her hos oss på sommeren. Verste delen av året blir vell våren siden det blir så vått ute.

Skal se om jeg greier å koke opp noe veldig lurt nå i nærmeste framtid på bloggen, så følg med ;D

Har du jobbet i praksis?
Hvilken del av året liker du best?

9 kommentarer:

  1. Jeg har jobbet i praksis mange ganger. xD
    På kafé, på klesbutikk, på dyrebutikk, på Nille og nå bittelitt på Tvibit filmhus you know. xD

    Jeg liker best sommeren. Gleder meg sykt til den. =D Varmt, deilig, kan gå med alle skjørtene og kjolene mine uten at folk ser sykt på meg. xD Oog, ja. Sommeren er bare best. : D
    Liker nok minst høsten eller våren. Litt usikker. x)
    Vinteren er liksom spesiell og fin på sin måte. : D
    Men må innrømme jeg er lei av snøen nå. xD

    Btw, ET TIPS til deg Dan. =D
    Ha med litt mer bilder på innleggene dine så blir det litt mer spennende. xD Her kunne du hatt bilde av de ulike årstidene for eks. Hadde sett mye finere ut. :)

    SvarSlett
  2. Takk for kommentar:D
    Ja det er litt uvanelig å gå med kjole i 25- xD
    Ja tenkte på bilder mener så lat av meg, gidder ikke en gang å gå utfor huset å ta bilde av snøen x)

    SvarSlett
  3. Np. ^^
    I know, men ååh. Jeg liker det. xDD
    Jo, men du kan ta på google liksom. xD

    SvarSlett
  4. Ja bære så du trives med det selv så skal du jo bare gå i kjole i alts slaks vær:P (Y)
    Google er alle sin venn men det blir bare juks xD

    SvarSlett
  5. Nei, dæven, du, Dan xD Et blogginnlegg. Det va jo på tide. Men ja, jeg må si meg enig i at det blir litt kjedelig uten bilder. Jeg har bilder i alle innleggene mine, så og si xD Mye gøyere :P

    SvarSlett
  6. Back in business;D veit:P Får vell bli flinkere på det i framtiden^^ Kommenterte på bloggen din foresten=)

    SvarSlett
  7. Pøsregn på en fin sommerdag e tingen :D
    Regn e fint uansett årstid (untatt vintern. Vinterregn sug svette gymsokka).

    Og ja, d ville vært fint om du posta nån bilda også. Men kanskje æ ikke akkurat e den rette til å si sånt *plystre*

    SvarSlett
  8. Ja, regn på vintern sug *thumb down*
    Ja du er kanskje ikke den rette til å si det nei xD lol

    SvarSlett
  9. Ja, det har vært artig med utplassering! Jeg jobbet som du vet på NRK, og har tidligere også jobbet på Innovasjon Norge (jeg makulerte), og på Fugler & Akvarier (en dyrebutikk).

    Jeg synes det er dumt at det er snø nå, det passer ikke med snø i mai :p Liker vinteren, men nå er det på tide med vår - og sommer!

    SvarSlett