fredag 14. mai 2010

Brutt den daglige rutine


Håhå! Tirsdag hva en innholdsrik dag! Hvorfor? Jo før jeg gjorde noe annet enn å sitte på dataen hele dagen. Var på besøk hos Lynn og Viveka, fikk endelig ha duel med Lynn i Guitar hero. Så det endte med at hun vant titelen universe ultimate guitar hero (eller noe sånt). Nest gang blir det ikke så lett Lynn! xD
Senere dro vi ned til sentrum, der de skulle shope (?) i lag med Connie. Var på masse butikker jeg aldri ellers ville vært på, det var gøy :D

Men nå er det fri, (i vertfall fram til tirsdag) så på tide å dra ut og fiske:D

Har du gjort noe annet en den daglige rutine?
Har du fri? :D
Liker du å fiske? xD

7 kommentarer:

  1. Ja, jeg vant! :D wihi! og tenk at du endelig har bilder på bloggen :P og ja, du syns det var gøy å gå rundt lamme tre jente å se på sminke og blondetruser, hæ? Haha.. :D i know you enjoyed it! ^^

    SvarSlett
  2. Japps du vant:D Kæm synes ikkje dt e arti? x)

    SvarSlett
  3. OHMY! Hva er det jeg skuer? Du har bilder! : O Bra at du følger rådet vårt Dan. Mye mer spennende med en gang! xD
    Og yeah, du syntes det var gøy å se oss se på sminke og blondetruser yeah? Kjente det nappa litt i buksa da ja? --, Hahah. xD Neida, skal slutte Dan. xD
    Men uansett, koselig ja. : D

    SvarSlett
  4. Ja måtte ta det med til slutt:P Men så hva det ikkje bære undertøy dere så på da^^, men koselig hva det ja=)

    SvarSlett
  5. Btw dere som ville at jeg skulle skrive om dette xD

    SvarSlett
  6. Haha, ja jeg vet. ^^

    SvarSlett
  7. Jeg (Lynn egentlig) utfordrer deg! xD

    1.Gå inn på mine bilder/mapper.

    2. Velg den 5. mappen.

    3. Finn det 5.bilde.

    4. Sett inn bildet på bloggen og skriv litt om det.

    5. Inviter 5 nye, link og gi beskjed til dem.

    SvarSlett