søndag 8. august 2010

Løng time nåo sjø

Elske bare å si det :D

Skulle egentlig lastet opp et innlegg for så lenge som 2 uker siden men er så utrolig rask av meg. Grunnen er at jeg har vært på ferie i Egersund hos familien hvor de ikke hadde strøm på hytta. Gik utrolig bra uten data og spill faktisk, over forventningene.
Isteden for å laste opp det andre litt større innlegge legger jeg ut dette først, en liten avledings manøver som jeg håper kan/vil få deg til å glemme at jeg ikke har lastet noe opp i det siste 2 måndene (?)
Det er et lite spill som Chris viste meg når jeg var i Egersund som en kan lage egene brett på, kvaliteten er så klart ikke noe å skrive hjem om men er helt ok for å få 5 min til å gå i et kedelig øyeblikk.
Her er da my creation.
PS: legg merke til at noen dører skal ha et pussle spill på seg men av enn eller anen grunn eksisterer ikke pusslespillet.

3 kommentarer:

  1. Hah, ikke prøv å snike dæ unna! Æ vil ha spillrelatert innlegg nuh!

    SvarSlett
  2. Oi, et blogginnlegg fra Dan! :O
    Man glømme nesten at du blogge og plutseli ligger et innlegg fra worldpooki på readeren min... Nestn som om verden går under xD

    Få nu med fler bilder i innleggene dine btw! :D (bare et tips) :P

    SvarSlett
  3. @VelaNoon Kommer snart^^ er bare ufatelig træg med det :P

    @Lynn Skal ha med bilder i det neste, det her var mere ment for å vise at jeg fortsatt er i live :P

    SvarSlett