onsdag 17. mars 2010

Dancing Dan!?

Tro det eller ei, men i dag kjøpte jeg Dancing Stage Universe 2. Hvis du ikke vet hva DSU2 egentlig er så kan det vell lett forklares som et musikk spill der du skal danse i stede for i spille gitar, trommer eller lignende i spill som f eks Guitar Hero. Viss du er i tvil så kan jeg trygt si at jeg fortsatt er med mine fulle fem! Flott med litt forandring siden det oftest er de hjerne døde skytespillene det går i, ikke sant? Så nå blir det party party all the night! lol.
Btw en litt forsinket anmeldelse av Alice In wonderLand kommer opp i løpet av morgendagen:D




Spiller du noen spill eller DSU?

11 kommentarer:

  1. Jeg har også dancing stage! :D Ikke akkurat det spillet der da. Mitt er noen år gammelt :P

    SvarSlett
  2. Haha så tøfft:D sikkert bedre enn meg da som ikke klarte noen sanger på beginner xD

    SvarSlett
  3. Haha, jeg forventa ikke helt dette av deg :P Men lykke til med dansingen!

    SvarSlett
  4. Vi kan fighte mot hverandre en gang :D Har du på hybelen din? x)

    SvarSlett
  5. Karoline: Førvent det uventa;D
    Lynn: Må nestn øve meg litt først så jeg kanskje har en sjangse^^, men sure:D Har det på hybbeln ja:p

    SvarSlett
  6. Haha nice :D
    Ska du bli ei ordentlig danseløve no?

    SvarSlett
  7. frankenbjørn18/3/10 22:33

    Dn dan dan dan dan dan å Dan Kevin.duu ser nok ut ja.æ prøvde d å jør d aldri ijjæn.så ut som....ikke no æ ska nævne hær.å æ va me mitt fulle rævonte hau jaaa.mn sia d dær e inngangsbillætt til din hybelresidens så ska æ være så snill å si dæ at før å komme inn i min kjeller residens så må du ha svarte belta.et i lommetennis på hjæmmebane,et påbortebane å et i bannskap^^

    SvarSlett
  8. Pia: Haha så klart:D
    Frankenbjørn: Nøu prøblemøu;D bære den siste der kan bli litt værre..

    SvarSlett
  9. Haha, ser ikke helt for meg deg med sånn dansematte, men lykke til. x) ^^

    SvarSlett
  10. Ikke så vanskelig, tenk deg... eller med omtanke ikke tenk på det. Takker:P

    SvarSlett
  11. Lykke til med dansinga!

    SvarSlett