torsdag 11. mars 2010

O'hi thar=D

Da har vell jeg også kastet meg med på blogge bølgen..
Som du muligens allerede vet heter da jeg Dan, har brukt ett av spiller nickene mine som navn på bloggen.
Så hva skal jeg oppnå med denne bloggen? Har egentlig ikke tenkt så langt, fortelle litt om live mitt kanskje og muligens jeg blir flinkere å kommentere på andre sine blogger samtidig:D
Så kort om det du kan forvente av dene bloggen her er utenkelig mange grammatiske feil + kjedelige innlegg som får deg til å sovne..

Men før du stikk av å aldri ser deg tilbake, sjekk dette ut. Stakkars tyver sier nå jeg:P

9 kommentarer:

  1. Sjokk, bokstavelig talt :P Nå må du fortsette med bloggen da, og ikke stoppe sånn som mange gjør :p WELCOME!

    SvarSlett
  2. This is Mr.Bathory

    æ skriv på dialækt ja så kul e æ
    voff

    SvarSlett
  3. Karoline: Takker;D Ja skal prøve men kan ikke si noe sikkert:P

    Bathory: Haha men fant ut jeg ikke kunne skrive på dialekt på bloggen.. ville blitt forvirende for noen:P
    mjau?

    SvarSlett
  4. Oi oi oi... Hei, Dan! x) Welcome to the blogworld :P EEEY; One ting: Åssen får du lagt inn link i ordet "dette" ? :P Har lurt lenge på åssen man gjør det, istede for at hele webadressen legges inn i bloggen. FORKLAR! x)

    SvarSlett
  5. Takk takk:D no veit du korsn du gjør dt^^

    SvarSlett
  6. Velkommen til bloggerverdenen! Håper du blir å oppdatere ofte og at du er aktiv på andres blogger. Lykke teeeee fremover :D

    SvarSlett
  7. Thank you:D Ja skal prøve:P

    SvarSlett
  8. Haha, awesome. : D Som de andre sier; Velkommen og bruk den. ^^

    SvarSlett
  9. Er ikke det awesome vet ikke jeg x) takker:D

    SvarSlett