onsdag 31. mars 2010

Førsteplass?

Har vært veldig lite aktiv på bloggen og andre sin for dens saks skyld den siste tiden, grunnet prøveeksamen forrige uke og påskeferie denne uken. Vil altså ikke være så veldig aktiv resten av uken :P Fant forresten ut en artig og overraskende ting ut i går, ifølge MyGamerCard som holder følge med alle sin fremgang over Achievements på XboxLive ligger jeg på første plass i Norge over alle som de som spiller Perfect Dark. Er ikke det tøft? Nick navne mitt er KAWAZ1 hvis du ikk forsto det:P

Har du oppnådd noe uten å vite om det?

7 kommentarer:

  1. Kongratulations, nerd! :D
    Haha.. din jævla gamer. OVER HELE NORGE? Joda, nerd eller ikke nerd... Gratulerer :P

    SvarSlett
  2. Niiiiice! :D
    Sku nesten ikke forundre mæ sånn som mygamertag'en din har spamma newsfeeden min på facebook XD

    SvarSlett
  3. Lynn: Haha takker:P Men trur nok ikke jeg blir ligende der lenge^^,

    VelaNoon: Hoho så fantastisk å spamme andre:D men har fiksa opp i det no så du ikke trenger å se gamertag'en min åveralt;p

    SvarSlett
  4. Karoline: ja mulig det haha xD takk og god påske til deg å;D

    SvarSlett
  5. Grattis!!!!! Dette var vel en av de tingene du ville oppnå? :D
    Selv hadde jeg aldri klart å komme på 1.plass, men det forundrer meg ikke at du gjør det. God påske!! ;D

    SvarSlett
  6. Gratulerer! Hele Norge faktisk, det er jo bra. :D

    SvarSlett
  7. Charlie: Thx:D tenkte faktisk ikke at det skulle skje men så skjedde det:P

    Viveka: Takk, ja får håpe det^^, xD

    SvarSlett